Logo Dopravní podnik města Pardubic a.s.

EN CZ

Staň se řidičem MHD!

Přejít na navigaci

Fulltextové vyhledávání v obsahu článků a stránek magazínu

Vozový park

Z běžného života určitě znáte Dopravní podnik města Pardubic především díky autobusům a trolejbusům, jimiž cestujete do práce, za kulturou nebo na návštěvy. Pojďme se nyní s našimi vozidly seznámit podrobněji. 
V našem vozovém parku naleznete stále více moderních nízkopodlažních vozidel, která splňují požadavky pro městskou hromadnou dopravu začátku nového století.

Trolejbusy

Škoda 30Tr SOR

Škoda 30Tr

V roce 2016 byly dodány tři kusy nízkopodlažních trolejbusů Škoda 30Tr s celovozovou klimatizací.

Jedná se o dvanáctimetrový čtyřdveřový plně nízkopodlažní trolejbus, který Škoda Electric vyrobila  společně s firmou SOR Libchavy. Vozidlo  je určeno pro městskou hromadnou dopravu s provozem na napětí 600 nebo 750 V DC. První trolejbus Škoda 30 Tr byl, podobně jako vozidlo Škoda 31 Tr, vyroben v roce 2010. Škoda Electric dodává do vozů veškerou elektrovýzbroj, která je uložena v kontejneru na střeše vozidla. Celková montáž tohoto dvounápravového trolejbusu se rovněž provádí v  Plzni. Trolejbus může být navíc vybaven pomocným dieselagregátem, který je umístěn v zadní části vozu a umožňuje jízdu i v místech bez trolejového vedení. Asynchronní trakční motor a mikroprocesorově řízený napěťový střídač s možností rekuperace výrazně snižují energetickou náročnost na provoz vozidla a náklady na údržbu.
Komfort cestujících zvyšuje plná nízkopodlažnost vozidla a  snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku. Pohodlí při jízdě trolejbusem zlepšuje také výkonný systém vytápění i přehledný informační systém. Nechybí ani vyklápěcí plošina pro vozíčkáře.
Technický popis
Délka 12 180 mm
Šířka 2 550 mm
Výška 3 400 mm
Výkon 160 kW
Max. rychlost 70 km/hod
Celkový počet cestujících 104

Škoda 26Tr Solaris

Škoda 26Tr Solaris

V letech 2012-14 bylo dodáno 10 kusů těchto vozidel vyrobených firmou Škoda Electric a.s. z Plzně. Karoserie pochází z Polska od firmy Solaris Bus & Coach a.s.

Plzeňská Škoda Electric společně s polskou firmou Solaris vyrobila dvanáctimetrový plně nízkopodlažní třídveřový trolejbus s provozem  na napětí 600 nebo 750 V DC. První trolejbus Škoda 26 Tr byl poprvé vyroben v roce 2009. Škoda Electric dodává do vozů veškerou elektrovýzbroj, která je uložena v kontejneru na střeše vozidla. Celková montáž tohoto dvounápravového trolejbusu se rovněž provádí v  Plzni.  Trolejbus může být navíc vybaven pomocným dieselagregátem, který je umístěn v zadní části vozu a umožňuje jízdu i v místech bez trolejového vedení.
Komfort cestujících zvyšuje plná nízkopodlažnost vozidla a širší uličky mezi sedadly. Pohodlí při jízdě trolejbusem zlepšuje také výkonný systém vytápění, klimatizace celého vozu, přehledný audiovizuální systém a vyklápěcí plošina pro vozíčkáře. Trolejbusy Škoda 26 Tr v několika českých městech, například vozidla pro Ostravu jsou navíc vybavena superkapacitory. Jedná se o úložiště energie vzniklé při rekuperaci trolejbusu. Uložená energie je následně využita při energetických špičkách, např. při rozjezdu vozidla. Snižují tedy spotřebu vozu. Trolejbusy jezdí také v bulharských městech Sofie, Pleven, Burgas, Varna a Stara Zagora.
 
Technický popis
Délka 12 000 mm
Šířka 2 550 mm
Výška 3 450 mm
Výkon 160 kW
Max. rychlost 65 km/hod
Celkový počet cestujících 102

Škoda 28Tr Solaris

Škoda 28Tr Solaris

V letech 2008-12 bylo dodáno 10 kusů těchto vysokokapacitních vozidel vyrobených firmou Škoda Electric a.s. z Plzně. Karoserie pochází z Polska od firmy Solaris Bus & Coach a.s.

Hlavní technické údaje
Délka / šířka / výška 14 590 / 2 550 / 3 490 mm
Hmotnost 14 000 kg
Nástupní výška 320 / 330 mm
Maximální rychlost 65 km/h
Počet míst k sezení 43
Počet míst k stání 92
Průměr otáčení 25 000 mm
Nájezdový úhel 7° / 7°
Přední náprava ZF AVN 132
Zadní náprava vlečená řiditelná ZF RL 85A/N
Trakční motor Asynchronní 240 kW
Trakční pohon AC pohon s technologií IGBT
Topení Vodní s elektrickým výměníkem

Manuální sběrače proudu, bez pomocného DG Mechanická manuálně ovládaná plošina pro invalidní cestující Karoserie plně nízkopodlažní SOLARIS

Škoda 24Tr

Škoda 24Tr

V letech 2006 - 2007 bylo do Pardubic dodáno šest trolejbusů typu 24Tr vyráběné firmou Škoda Plzeň. Tento nízkopodlažní trolejbus nahradil v nabídce firmy Škoda typ 21Tr po krachu výrobního závodu Škoda Ostrov. Již v roce 2004 byl krátce v provozu zařazen předváděcí prototyp tohoto typu vozidla unifikovaného s autobusem Citybus. Do pravidelného provozu byly dodány vozy s novou karoserií Citelis.

Tato vozidla byla pořízena z prostředků fondů Evropské unie, Statutárního města Pardubice a Dopravního podniku města Pardubic a.s. Cena jednoho vozidla je 9 189 000 Kč. Dopravní podnik nakoupil celkem šest těchto vozidel. Celková cena zakázky tak činila 55 175 000,–Kč bez DPH. Finanční krytí bylo zajištěno z prostředků Evropské unie do výše 75% celkových uznatelných nákladů, které byly čerpány ze Strukturálních fondů (SROP). Dále se na financování podílelo i Statutární město Pardubice, které přispělo částkou dva milióny korun. Zbylou částku hradil DPMP a.s. z vlastních zdrojů.

Hlavní technické údaje
Trvalý výkon motoru 210 kW
Délka/šířka/výška 11 990 / 2 500 / 3 500 mm
Délka se staženými sběrači 12 860 mm
Nástupní výška všech dveří 320 mm
Vnější obrysový průměr zatáčení 22 600 mm
Pohotovostní hmotnost základní 11 500 kg
Maximální nastavená rychlost 65 km/h
Počet míst k sezení 30
Počet míst k stání

Škoda 21Tr

Škoda 21Tr

Trolejbusy Škoda 21Tr dodával do Pardubic podnik Škoda Ostrov nad Ohří v letech 2000 až 2004. Celkem bylo těchto nízkopodlažních vozů dodáno patnáct, všechny jsou stále v provozu.

Hlavní technické údaje
Délka přes nárazníky 11 760 mm
Maximální šířka skříně 2 500 mm
Maximální výška skříně 2 500 mm
Maximální výška trolejbusu 3 365 mm se spuštěnými a zajištěnými sběrači
Rozvor náprav 5 700 mm
Pohotovostní hmotnost 10 950 kg ± 3%
Počet míst k sezení 26
Počet míst k stání 60 (cca 7 osob/m²)
Nejvyšší provozní rychlost 65 km/h

Škoda 14Tr

Škoda 14Tr

Trolejbusy Škoda 14Tr dodával do Pardubic podnik Škoda Ostrov nad Ohří v letech 1983 až 1999. Celkem bylo dodáno 68 nových vozidel a další tři ojeté byly v roce 2001 zakoupeny z Dopravního podniku Hradec Králové. Trolejbusy výrobce průběžně modernizoval. Posledních 20 kusů dodaných v letech 1995-1999 už bylo od výrobce osazeno digitálními orientacemi.

Hlavní technické údaje
Celková délka 11 300 až 11 340 mm
Šířka skříně 2 500 mm
Maximální výška trolejbusu 3 410 mm se spuštěnými sběrači
Výška podlahy nad vozovkou 740 až 750 mm
Rozvor náprav 5 420 mm
Pohotovostní hmotnost 10 400 kg ± 5% (14TrM)
Počet míst k sezení 24 až 29
Počet míst k stání 51 až 56
Nejvyšší provozní rychlost 65 km/h
Pracovní trolejbus 375

K 1. 1. 2016 provozoval DPMP a.s. pouze modernizované trolejbusy 14TrM. Z toho osm trolejbusů generálkovaných v DP Plzeň v letech 2005 až 2007 a z vozidel dodaných v modernizované podobě již výrobcem jsou v provozu poslední 3 trolejbusy. Trolejbusy 375 a 376 jsou potom vyhrazeny pro služební účely.

Starší typy trolejbusů

V Pardubích jezdily v drtivé většině trolejbusy Škoda. Kromě zde uvedených to byly typy 7, 8 a 9Tr. Jedinou výjimkou byly čtyři ojeté trolejbusy Tatra používané v 50. letech. Podrobnější informace o historických vozidlech MHD najdete v sekci Zajímavosti, v rubrice Historická vozidla. V Pardubicích jsou zachovány dva vozy nejpočetnějšího typu českých trolejbusů - Škoda 9Tr. Další podrobné informace najdete na stránkách www.trolejbus.cz .

Autobusy

Iveco Crossway LE

Crossway

V roce 2015 bylo jako náhrada nejstarších autobusů zakoupeno pět kusů autobusů Iveco Crossway LE.

Hlavní technické údaje
Délka 12 050 mm
Šířka 2 550 mm
Maximální výška 3 230 mm
Celková max. hmotnost na přední nápravu 7 200 kg
Celková max. hmotnost na zadní nápravu 12 500 kg
Nástupní výška u předních dveří 320 mm
Nástupní výška u středních a zadních dveří 330 mm
Počet míst k sezení 31
Počet míst k stání 65 (dle výbavy)

Iveco Irisbus Citelis CNG

Iveco Irisbus Citelis

V letech 2009 - 2014 bylo zakoupeno 22 kusů autobusů Citelis s motory poháněnými stlačeným zemním plynem CNG. Všechny jsou samozřejmě stále v provozu.

Hlavní technické údaje
Délka 11 990 mm
Šířka 2 500 mm
Maximální výška 2 979 mm
Celková max. hmotnost na přední nápravu 6 500 kg
Celková max. hmotnost na zadní nápravu 11 500 kg
Nástupní výška u předních dveří 320 mm
Nástupní výška u středních a zadních dveří 330 mm
Počet míst k sezení 28 až 32
Počet míst k stání 65 (dle výbavy)

Iveco Irisbus Citelis

Iveco Irisbus Citelis

Na podzim roku 2007 byly dodány dva nízkopodlažní autobusy Iveco Irisbus Citelis 12M. Do provozu byly zařazeny po montáži odbavovacího systému na začátku roku 2008. Další dva vozy byly dodány v roce 2008. Všechny jsou samozřejmě stále v provozu.

Hlavní technické údaje
Délka 11 990 mm
Šířka 2 500 mm
Maximální výška 2 979 mm
Celková max. hmotnost na přední nápravu 6 500 kg
Celková max. hmotnost na zadní nápravu 11 500 kg
Nástupní výška u předních dveří 320 mm
Nástupní výška u středních a zadních dveří 330 mm
Počet míst k sezení 28 až 32
Počet míst k stání 65 (dle výbavy)

Pohonná jednotka

Motor Iveco Cursor 8 (EURO 4)
Maximální výkon 180 kW při 1 850 ot/min
Krouticí moment 1 100 Nm při 1 080 ot/min
Automatická převodovka Voith

Karosa/Renault/Irisbus Citybus

Karosa/Renault/Irisbus Citybus

Prvním a nejrozšířenějším nízkopodlažním typem autobusu používaným v Pardubicích je vozidlo původně vyvinuté firmou Renault pod názvem Agora. Od roku 1998 byl tento autobus dodáván Karosou Vysoké Mýto pod označením Renault Karosa City B.PS09B4, od roku 2003 pak pod značkou Irisbus City B.PS09D1. Postupně jsme do provozu zařadili 36 autobusů. Díky tomuto množství jsme mohli zavést garanci nízkopodlažních spojů na autobusových linkách MHD. Nyní jsou již nejstarší kusy postupně vyřazovány.

Hlavní technické údaje
Délka 11 990 mm
Šířka 2 500 mm
Výška 2 979 mm
Celková max. hmotnost na přední nápravu 6 500 kg
Celková max. hmotnost na zadní nápravu 11 500 kg
Pohotovostní hmotnost 11 200 kg
Nástupní výška u předních a zadních dveří 320 mm
Nástupní výška u zadních dveří 330 mm
Počet míst k sezení 30+1
Počet míst k stání 69

Karosa B930-950

Karosa B930

Autobusů řady B931, což je výrazně modernizovaná původní řada B730, bylo do Pardubic dodáno pouze šest kusů v roce 1997. Od roku 2012 jsou tyto autobusy již mimo provoz. V letech 2006 a 2007 k nim přibylo 10 kusů inovovaných autobusů typu B951.1713. které jsou stále v provozu.

Hlavní technické údaje (B951E)
Délka 11 320 mm
Šířka 2 500 mm
Výška 3 165 mm
Celková hmotnost 17 800 kg
Pohotovostní hmotnost 10 200 kg
Nejmenší světlá výška 200 mm
Počet míst k sezení 31+1
Počet míst k stání 68

Pohonná jednotka

Motor IVECO Cursor 8 (EURO 3)
Maximální výkon 180 kW při 2 050 ot/min
Krouticí moment 1 100 Nm při 1 080 - 1 500 ot/min
Převodovka Voith D 851.3E – třístupňová, plně automatická s vestavěným hydraulickým retardérem

Starší typy autobusů

Karosa B730

Karosa B730

První dva autobusy B731 byly do provozu zařazeny už v roce 1982. Shodou okolností je jeden z těchto dvou autobusů dodnes zachován v soukromé sbírce. Další dodávky následovaly až do roku 1996. Karosa Vysoké Mýto autobusy průběžně inovovala, takže celkem bylo dodáno 68 autobusů s automatickou převodovkou Praga, dále 15 autobusů s mechanickou převodovkou Praga a posledních 11 vozů bylo vybaveno již od výrobce digitálními orientacemi a převodovkami Voith. Kromě těchto vozů zakoupil DPMP dva generálkované autobusy řady B730 od firmy Zliner Zlín.

Od roku 2015 žádný autobus řady 700 již do provozu MHD nezasahuje.

Hlavní technické údaje
Délka 11 055 mm
Šířka 2 500 mm
Výška 3 165 mm
Počet míst k sezení 31+1
Počet míst k stání 59
Pohotovostní hmotnost 9 500 kg
Maximální rychlost 70 km/h
Pneumatiky 11 x 22,5"

Pohonná jednotka

LIAZ ML 635, naftový vodou chlazený 6válec, LIAZ ML 635 Turbo, naftový vodou chlazený 6válec přeplňovaný, LIAZ ML 636 N Euro 0
Objem motoru: 11946 cm3

Další typy autobusů

V minulosti používal dopravní podnik v MHD především autobusy Škoda, později Karosa. Jednalo se o typy 706 RO, 706 RTO a ŠM 11. Kromě ojedinělých dalších typů (například prototyp kloubového autobusu ŠMK 11) je důležitý provoz kloubových autobusů Ikarus 280. Těch bylo do Pardubic dodáno v letech 1980-1990 celkem 18. Všechny byly vyřazeny v roce 1992 a předány do DP Praha.

Podrobnější informace o historických vozidlech MHD najdete v sekci Zajímavosti. Další podrobné informace najdete na stránkách www.trolejbus.cz .

Přehled vozidel MHD

V následující tabulce naleznete přehled trolejbusů a autobusů, jimiž DPMP a.s. v současné době zajišťuje provoz MHD v Pardubicích (stav k 1. 1. 2016)
Podrobnější údaje najdete na stránkách www.trolejbus.cz .

Trolejbusy

číslo typ vyroben / GO ve službě let nízkopodlažní
317 24Tr 2006 9 ano
318 24Tr 2006 9 ano
319 24Tr 2006 9 ano
320 24Tr 2007 8 ano
321 24Tr 2007 8 ano
322 24Tr 2007 8 ano
323 26Tr 2012 3 ano
324 26Tr 2012
3 ano
325 26Tr 2013 2 ano
326 26Tr 2013 2 ano
327 26Tr 2013 2 ano
328 26Tr 2013 2 ano
329 26Tr 2014 1 ano
330 26Tr 2014 1 ano
331 26Tr 2014 1 ano
332 26Tr 2014 1 ano / klimatizace
333 30Tr 2016 0 ano / klimatizace
334 30Tr 2016 0 ano / klimatizace
335 30Tr 2016 0
340 14Tr10/06 1991/2007 8
341 14Tr10/06 1991/2006 9
342 14Tr10/06 1991/2006 9
343 14Tr10/06 1991/2007 8
345 14Tr10/06 1991/2006 9
346 14Tr10/06 1991/2005 10
347 14Tr10/06 1991/2006 9
348 14Tr10/06 1991/2007 8
375 14Tr13/6 1997 x
Pracovní vůz
376 14Tr13/6 1997 x
Pracovní vůz
381 14Tr13/6 1999 16
382 14Tr13/6 1999 16
383 14Tr13/6 1999 16
385 21Tr 2001 14 ano
386 21Tr 2001 14 ano
387 21Tr 2001 14 ano
388 21Tr 2002 13 ano
389 21Tr 2002 13 ano
390 21Tr 2002 13 ano
391 21Tr 2002 13 ano
392 21Tr 2003 12 ano
393 21Tr 2003 12 ano
394 21Tr 2003 12 ano
395 21Tr 2003 12 ano
396 21Tr 2004 11 ano
397 21Tr 2004 11 ano
398 21Tr 2004 11 ano
399 21Tr 2004 11 ano
400 28Tr 2008 7 ano
401 28Tr 2008 7 ano
402 28Tr 2008 7 ano
403 28Tr 2008 7 ano
404 28Tr 2009 6 ano
405 28Tr 2009 6 ano
406 28Tr 2011 4 ano
407 28Tr 2011 4 ano
408 28Tr 2012 3 ano
409 28Tr 2012
3 ano

Autobusy

Nízkopodlažní jsou všechny autobusy mimo vozů číselné řady 53-62.

číslo typ vyroben / GO ve službě let nízkopodlažní
53 B951.1713 2006 9
54 B951.1713 2006 9
55 B951.1713 2006 9
56 B951.1713 2006 9
57 B951.1713 2006 9
58 B951.1713 2006 9
59 B951.1713 2007 8
60 B951.1713 2007 8
61 B951.1713 2007 8
62 B951.1713 2007 8
63 Crossway LE
2015 0 ano / klimatizace
64 Crossway LE
2015 0 ano / klimatizace
65 Crossway LE
2015 0 ano / klimatizace
66 Crossway LE
2015 0 ano / klimatizace
67 Crossway LE
2015 0 ano / klimatizace
147 City B.PS09B4 1998 17 ano
148 City B.PS09B4 1998 17 ano
149 City B.PS09B4 1998 17 ano
150 City B.PS09B4 1998 17 ano
151 City B.PS09B4 1998 17 ano
152 City B.PS09B4 1998 17 ano
153 City B.PS09B4 1998 17 ano
154 City B.PS09B4 1998 17 ano
155 City B.PS09B4 1998 17 ano
156 City B.PS09B4 1999 16 ano
158 City B.PS09B4 1999 16 ano
159 City B.PS09B4 1999 16 ano
160 City B.PS09B4 2000 15 ano
161 City B.PS09B4 2000 15 ano
162 City B.PS09B4 2000 15 ano
163 City B.PS09B4 2000 15 ano
164 City B.PS09B4 2001 14 ano
165 City B.PS09B4 2001 14 ano
166 City B.PS09B4 2001 14 ano
167 City B.PS09B4 2001 14 ano
168 City B.PS09D1 2003 12 ano
169 City B.PS09D1 2003 12 ano
170 City B.PS09D1 2003 12 ano
171 City B.PS09D1 2003 12 ano
172 City B.PS09D1 2003 12 ano
173 City B.PS09D1 2003 12 ano
174 City B.PS09D1 2004 11 ano
175 City B.PS09D1 2004 11 ano
176 City B.PS09D1 2004 11 ano
177 City B.PS09D1 2004 11 ano
178 City B.PS09D1 2005 10 ano
179 City B.PS09D1 2005 10 ano
180 City B.PS09D1 2005 10 ano
181 City B.PS09D1 2005 10 ano
183 Citelis 2008 7 ano
184 Citelis 2008 7 ano
185 Citelis 2008 7 ano
186 Citelis 2008 7 ano
200 Citelis CNG 2009 6 ano
201 Citelis CNG 2009 6 ano
202 Citelis CNG 2009 6 ano
203 Citelis CNG 2009 6 ano
204 Citelis CNG 2009 6 ano
205 Citelis CNG 2009 6 ano
206 Citelis CNG 2009 6 ano
207 Citelis CNG 2009 6 ano
208 Citelis CNG 2010 5 ano
209 Citelis CNG 2010 5 ano
210 Citelis CNG 2010 5 ano
211 Citelis CNG 2010 5 ano
212 Citelis CNG 2010 5 ano
213 Citelis CNG 2010 5 ano
214 Citelis CNG 2011 4 ano
215 Citelis CNG 2011 4 ano
216 Citelis CNG 2011 4 ano
217 Citelis CNG 2011 4 ano
218 Citelis CNG 2011 4 ano
219 Citelis CNG 2011 4 ano
220 Citelis CNG 2014 1 ano
221 Citelis CNG 2014 1 ano

Zájezdové autobusy

Vozidla najdete zde >  Zájezdová autobusová doprava.

Historická vozidla

DPMP a.s. vlastní v současné době tato historická vozidla: trolejbus 8Tr č. 136, trolejbus 9Tr č. 358, trolejbus 14Tr č. 311, autobus RTO č. 28 a vlek Jelcz č. 5. Dalšími historickými vozidly disponuje Pardubický spolek historie železniční dopravy, který vlastní či provozuje tato vozidla: trolejbus Škoda 9Tr č. 353, trolejbus Škoda-Sanos č. 329. další info najdete na stránce Historická vozidla.

Modernizace vozidel

Modernizace trolejbusů v DP Plzeň

Dopravní podnik města Pardubic a.s. v předešlých letech zmodernizoval vozový park trolejbusů, jehož průměrné stáří dosahovalo 9 let. Veřejná zakázka na provedení až 10 modernizací vozidel typové řady ŠKODA 14 Tr byla na základě výběrového řízení přidělena Plzeňským městským dopravním podnikům a.s.

V letech 2005 a 2006 proběhla modernizace pěti trolejbusů, dalších pět pak v letech 2007 a 2008. Cena modernizace jednoho vozidla byla 5 200 000 Kč a trvala přibližně 2 měsíce. Životnost modernizovaného vozidla se tak prodloužila o dalších 10 let. Předmětem modernizací jsou vozidla, jejichž stáří se pohybuje okolo 15 let. Pro informaci uvádíme, že pořizovací cena tohoto typu trolejbusů byla v roce 1990 1 000 000 Kč.

Předmětem modernizace je zejména

  • výměna skeletu vozidla
  • nové obložení interiéru vozidla
  • zabudování informační systém
  • klimatizace kabiny řidiče
  • komaxitovaná madla
  • vnitřní reklamní panely
  • látkou čalouněné sedačky cestujících
  • protiskluzová podlaha
  • nové vnitřní a vnější osvětlení vozidla
  • nové pracoviště řidiče
  • nové asynchronní pomocné pohony kompresoru a servořízení
  • nový kompresor, kloubový hřídel, řízení, sběrače, statický dobíječ baterií, rozvody vzduchu a elektroinstalace
  • generální oprava trakční výzbroje, motoru, přední a zadní nápravy atd 

Modernizace trolejbusů ve vlastních dílnách DPmP

Dopravní podnik města Pardubic a.s. v letech 1998 až 2001 modernizoval také 8 trolejbusů Škoda 14Tr ve vlastních dílnách. Rozsah modernizace nebyl tak velký jako v Plzni. Především byl dosazen informačního systému Buse, vozy byly vybaveny novými sedačkami a výplněmi a podlahy byly opatřeny protiskluzovou vrstvou.

Modernizace autobusů Karosa ve firmě Zliner Zlín

Modernizace autobusů Karosa provádí v ČR více firem. Dopravní podnik města Pardubic využil v minulosti služby firmy Zliner Zlín. Ta pro nás postupně opravila osm autobusů.

Sdílej na: Facebook icon Facebook

Novinky a aktuality

Změna jízdních řádů od 5.3.2017

23. 02. 2017

Vážení cestující, k výše uvedenému datu dojde k těmto změnám v dopravě:

Linka č. 12
pracovní dny:

  • spoj v 15:28 ze zast. Černá za Bory,točna pojede v 15:30
  • spoj v 17:08 ze zast. Úhřetice pojede v 17:13 a bude zajíždět do zast. Zdravotnická škola
  • spoj v 17:25 ze zast. Černá za Bory,točna pojede v 17:20 a nebude zajíždět do zast. Zdravotnická škola

Linka č. 24
pracovní dny:

  • spoje v 11:55 a 14:20 ze zast. Autobusové nádraží ČSAD pojedou v 11:26 a 14:22
  • spoje ve 12:22 a 14:45 ze zast. Starý Mateřov,křižovatka pojedou v 11:53 a 14:47

Linky č. 14 a 25
pracovní dny:
změna garantovaných nízkopodlažních spojů

Zobrazit celou novinku

Omezení otevírací doby jízdenkové pokladny a prodeje parkovacích karet ve dnech 6. a 10.3.2017

15. 02. 2017

Vážení zákazníci,
ve dnech 6. a 10.3.2017 bude otevírací doba jízdenkové pokladny a prodeje parkovacích karet 10:00 – 14:00. Přestávka 11:30 - 12:00.
Otevírací doba předprodeje jízdenek zůstává zachována.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit celou novinku



Nabídka obecných stránek webu


Kontextová navigace

Úvodní strana O nás Vozový park

Nahoru


Informace o autorech stránek, standardech a použitých technologiích

© 2009 – 2016 Dopravní podnik města Pardubic a.s.
Ochrana osobních údajů | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek
created by Wizards.cz | powered by SiteWizard | XHTML 1.0 | CSS 2